Ολόκληρο το ανθρώπινο είδος έχει μετατραπεί σε μια άψυχη μηχανή που παράγει κέρδος για λίγους και δυστυχία για πολλούς…

Μια αναπαραστατική εικόνα ενός παχουλού καπιταλιστή με καπέλο, που καταβροχθίζει παιδιά που εργαζόνται σε βιομηχανία με καπνούς και φωτιά στο background. Ολόκληρο το ανθρώπινο είδος έχει μετατραπεί σε μια άψυχη μηχανή που παράγει κέρδος για λίγους και δυστυχία για πολλούς...

Γράφει ο Αιγιστέας – Συνεργάτης του Ελλήνων Αφύπνιση

Το ανθρώπινο είδος έχει ουσιαστικά μεταμορφωθεί σε μια γιγάντια μηχανή που αποφέρει κέρδος στις εταιρείες.

Υπό τον καπιταλισμό, η ανθρωπότητα υπάρχει για να εξυπηρετεί τα συμφέροντα των εταιρειών. Είμαστε όλοι ζώα, υποζύγια που χρησιμοποιούνται για να επεκτείνεται το περιθώριο κέρδους της παγκόσμιας ελίτ. Η απόλαυση της ζωής δεν έχει καμία άλλη αξία εκτός από τον βαθμό στον οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αύξηση της καθαρής αξίας των μετόχων.

Γι’ αυτό είμαστε όλοι τόσο δυστυχισμένοι. Δεν ζούμε με σκοπό. Δεν εργαζόμαστε μαζί για να χτίσουμε έναν καλύτερο κόσμο και ένα καλύτερο μέλλον, απλώς τραβάμε μοχλούς για να γυρίσουμε ταχύτητα ώστε η γραμμή του βέλους να ανέβει στο γράφημα στην αίθουσα συνεδριάσεων. Είναι ένας κούφιος, άσκοπος τρόπος ζωής για τους ανθρώπους.

Κάνει ολόκληρο τον πολιτισμό μας άψυχο.

Η μουσική έχει φτιαχτεί για να είναι όσο το δυνατόν πιο κερδοφόρα, πράγμα που σημαίνει ότι της δίνεται η ευρύτερη δυνατή απήχηση χρησιμοποιώντας τυποποιημένη δομή τραγουδιού που έχει υπολογιστεί ώστε να προκαλεί χημική απόκριση στον μεγαλύτερο αριθμό ανθρώπινων εγκεφάλων.

Οι ταινίες έχουν σχεδιαστεί για να αποκομίζουν τα μεγαλύτερα δυνατά έσοδα από το box office με το χαμηλότερο δυνατό κίνδυνο για τα στούντιο και τους επενδυτές, συχνά απλώς αναπαράγοντας μια ταινία που έχει ήδη αποδειχθεί επιτυχημένη στο παρελθόν ή συνθέτοντας μια ιστορία για μια πνευματική ιδιοκτησία με προϋπάρχουσα μαζική απήχηση.

Το φαγητό είναι φτιαγμένο για να είναι γρήγορο και εθιστικό παρά θρεπτικό.

Η υγιής ανθρώπινη σύνδεση έχει εμπορευματοποιηθεί καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνυφαίνονται με φιλίες και οι εφαρμογές γνωριμιών εμπλέκονται στην ανάπτυξη ρομαντικών σχέσεων.

Η ανθρώπινη σεξουαλικότητα διαστρεβλώνεται καθώς η διαδικτυακή πορνογραφία ομαλοποιεί τη βία και την υποβάθμιση του συναισθήματος για τον μέγιστο αριθμό κλικ.

Η προσοχή και η αλληλεπίδραση έχουν αξιοποιηθεί ως μέσο χρηματοποίησης, δημιουργώντας ένα οικοσύστημα πληροφοριών που κυριαρχείται από συγκρούσεις και κουτσομπολιά, σχεδιασμένα να απευθύνονται στα κατώτερα ένστικτά μας.

Η διαφήμιση εισάγεται σε κάθε πιθανή γωνιά της αισθητηριακής μας εμπειρίας όταν είμαστε ξύπνιοι, με κάθε διαθέσιμο χώρο όπου το μάτι μπορεί να ξεκουραστεί ή το αυτί να ακούσει να κατακλύζεται από ψυχολογική χειραγώγηση που μας αναγκάζει να καταναλώνουμε προϊόντα. Είναι δεδομένο ότι οι παγκοσμιοποιητές θα αρχίσουν να προβάλλουν διαφημίσεις και στα όνειρά μας μόλις θα έχουν την τεχνολογία για να το κάνουν.

Περνάς οκτώ ώρες στο γραφείο δουλεύοντας για να δημιουργήσεις εταιρικά κέρδη, μετά γυρίζεις σπίτι και καταναλώνεις προϊόντα για να ωφελήσεις άλλες εταιρείες. Χρειάζεσαι την μπύρα και τα σνακ σου για να χαλαρώσεις, τις υπηρεσίες streaming και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αποσπάσουν το μυαλό σου από το άγχος, τις online αγορές ρούχων για να προσπαθήσεις να νιώσεις καλά με τον εαυτό σου και τα συνταγογραφούμενα φάρμακά σου για να κοιμηθείς το βράδυ. Οι άνθρωποι ζουν όλη τους τη ζωή έτσι.

Και σε αυτή τη κατάσταση βρισκόμαστε όσοι από εμάς είμαστε αρκετά τυχεροί να ζούμε στον παγκόσμιο βορρά. Κοινώς στον Δυτικό Κόσμο. Στον παγκόσμιο νότο υπάρχει μισθωτή δουλεία και εκμετάλλευση με πολύ περισσότερο μόχθο, πολύ λιγότερο χρόνο χαλάρωσης και καθόλου φθηνά προϊόντα που κατασκευάζονται από φτωχούς εργάτες σε άλλες ηπείρους.

Όλη η ανθρωπότητα έχει παγιδευτεί σε αυτό το χάος. Και γιατί; Για να αυξηθούν οι αριθμοί σε ορισμένους τραπεζικούς λογαριασμούς. Για να βάλουμε μερικά πράσινα βέλη που δείχνουν προς τα πάνω στο χρηματιστήριο. Για να επιτρέψουμε σε μερικούς δισεκατομμυριούχους να αγοράσουν νησιά και εκλογές.

Όλα αυτά ενώ καταστρέφουν παράλληλα τη βιόσφαιρα με τεχνολογικά μέσα μιλώντας μας για κλιματική κρίση. Μια βιόσφαιρα από την οποία εξαρτόμαστε όλοι για την επιβίωσή μας.

Αυτό, μας λένε, είναι το καλύτερο δυνατό σύστημα στο οποίο θα μπορούσαμε να ζήσουμε.

Προσωπικά, δεν πιστεύω ότι αυτό είναι αλήθεια. Προσωπικά πιστεύω ότι μπορούμε να έχουμε κάτι καλύτερο. Όσοι επωφελούνται από την τρέχουσα παγκόσμια κατάσταση θα μας διαβεβαιώσουν ότι είναι αδύνατο και θα κάνουν ό,τι μπορούν για να μας εμποδίσουν να την αλλάξουμε, αλλά έχουμε τα μέσα να ανακτήσουμε τον πλούτο, την αξιοπρέπεια και την ευτυχία που μας έχουν κλέψει.

Έφτιαξαν όλο αυτό το μηχάνημα στις πλάτες μας. Το μόνο που χρειάζεται να κάνουμε είναι να σηκωθούμε όρθιοι.

Αναδημοσιεύστε το ΠΑΝΤΑ με ενεργό link της πηγής.

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.  To ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα θέματα που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους.


Discover more from Ελλήνων Αφύπνιση

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

By Έλληνας Πατριώτης

Απάντηση

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Discover more from Ελλήνων Αφύπνιση

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading